Pierwszy raz w historii Naszej działalności mamy okazję zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnej Grze Miejskiej pod tytułem „Rajd Ku Niepodległości” która odbędzie się już 19 maja br. w Sosnowcu. Start przewidziany jest o godzinie 9:00 z parkingu pod „Balatonem” czyli innymi słowy przy ulicy Wileńskiej 1 w Sosnowcu.
Link do wydarzenia na portalu Facebook
Organizatorami Gry Miejskiej są:
Stowarzyszenie Obronne Pancernik,
Stowarzyszenie Eksploracyjno-H
oraz
radny miasta Sosnowiec Kamil Wnuk.
Partnerami są:
Gmina Sosnowiec, IX Liceum Ogólnokształcąc
Zgłoszenia dokonujemy drogą mailową na adres: zapisypancernik
14.05.2018r.
I Zasady gry
1. Gra miejska „Rajd ku Niepodległej” odbędzie się 19 maja 2018 w Sosnowcu. Start przewidziany jest na parkingu pod Balatonem przy ulicy Wileńskiej o godzinie 9:00. Ostateczne dotarcie do mety w Zagórzu ul. Popiełuszki 46 do godz 15:00. Odbiór pakietów startowych w godzinach 8:00-8:45.
2. Celem gry jest przybliżenie mieszkańcom nieznanej historii Sosnowca, szczególnie związanej z walkami o odzyskanie niepodległości, oraz promocja zielonej wschodniej części miasta i zdrowego trybu życia.
3. Zadaniem uczestników jest poruszanie się pomiędzy poszczególnymi punktami kontrolnymi, oraz wykonywanie następujących po sobie zadań. Za każde otrzymane zadanie uczestnicy otrzymują pieczątkę, w przypadku braku wykonania zadania uczestnik otrzymuje karny czas dodatkowy (20 minut za każde niewykonane zadanie). W przypadku niewykonania trzech lub więcej zadań uczestnik zostaje zdyskwalifikowa
4. Udział w grze jest bezpłatny.
5. Na trasie gry uczestnicy mogą poruszać się pieszo lub na rowerze. Istnieje możliwość korzystania ze środków komunikacji miejskiej. Całkowity zakaz jest korzystania z innych pojazdów silników typu samochód, motocykl. Za złamanie tego zakazu jest dyskwalifikacja
6. W czasie gry obowiązuje bezwzględny nakaz przestrzegania przepisów ruchu drogowego.
7. Gra toczy się w normalnym ruchu miejskim, w związku z tym uczestnicy proszeni są o zachowanie szczególnej ostrożności. Organizatorzy zabezpieczają opiekę medyczną tylko w wyznaczonych punktach.
8. Ze względu na charakter gry osoby poruszają się na trasie na własną odpowiedzialnoś
9. Uczestnicy przystępując do gry biorą na siebie pełną odpowiedzialnoś
10. W przypadku naruszenia przez uczestnika lub zespół niniejszego regulaminu, złamania zasad fair play bądź utrudniania Gry innym uczestnikom w dowolnym momencie Gry Organizator ma prawo do wykluczenia go z Gry. Decyzja Organizatora w tej kwestii jest ostateczna.
11. Organizator może nie wyrazić zgody na start uczestnika w Grze jeśli stwierdzi, iż ten jest pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
12. Organizator nie ponosi odpowiedzialnoś
13. Organizator nie jest stroną między uczestnikami, a osobami trzecimi, których dobra mogą być naruszone w czasie Gry.
14. Na odcinku ulicy Armii Krajowej na wysokości Parku Jacka Kuronia jedyne dopuszczalne przez organizatora przejście/
II Uczestnicy gry i zgłoszenia
1. Warunkiem uczestnictwa w Grze jest zgłoszenie się oraz rejestracja indywidualna. W ramach gry można łączyć się w trzy-osobowe zespoły, a warunkiem jest minimum jedna osoba pełnoletnia
2. Zgłoszenia dokonujemy drogą mailową na adres: zapisypancernik
14.05.2018r.
3. W dniu Gry (19.05) do godz. 8:45 należy potwierdzić udział w Grze w punkcie startowym znajdującym się na parkingu przed Ośrodkiem Balaton w Sosnowcu ul. Wileńska
4. W dniu Gry o godz. 8:45 odbędzie się odprawa uczestników (tj. wyjaśnienie zasad gry, sposobu oceniania, itp.)
5. Członkiem każdego z Zespołów musi być przynajmniej jedna osoba pełnoletnia. Osoby niepełnoletnie mogą brać udział w Grze tylko pod opieką osób dorosłych. Jeśli opiekunem osób niepełnoletnich
6. Każda z osób biorących udział w Grze powinna być w dobrym stanie zdrowia, umożliwiającym udział w Grze.
7. Poprzez rejestrację i udział w Grze uczestnik wyraża zgodę na:
– wzięcie udziału w Grze na warunkach określonych w niniejszym regulaminie;
– przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych uczestników w zakresie niezbędnym dla przeprowadzenia
– opublikowanie przez Organizatora na łamach stron internetowych, portali społecznościowy
8. Wyniki liczone są indywidualnie dla każdego uczestnika, bez znaczenia czy startuje w grupie czy sam.
9. Start zawodników podzielony jest na grupy 20 osobowe. Wszyscy zawodnicy będą oznaczeni numerami. Numery 1-20 startują o godzinie 9:00, 21-40 o godz 9:05, itd.
III Zwycięscy gry
1. Wyłonienie zwycięzców nastąpi w ostatnim Punkcie Kontrolnym oznaczony jako „Meta”.
2. Zwycięzcy Gry zostaną wyłonieni po podliczeniu wszystkich punktów, które otrzymali oni wykonując zadania w poszczególnych Punktach Kontrolnych. Zwycięzcą Gry zostanie osoba, która pierwsza dotrze do mety i wykona wszystkie zadania. Za niewykonanie zadania są kary minutowe:
20 minut- nie wykonanie całego zadania;
10 minut- połowiczne wykonanie zadania;
5 minut nie wykonanie całości zadania.
3. Wszyscy uczestnicy otrzymają pamiątkowe koszulki i dyplomy, zwycięscy otrzymają dodatkowo nagrody indywidualne
IV Postanowienia końcowe
1. Regulamin znajduje się do wglądu na fan-page/u organizatora.
2. W kwestiach dotyczących przebiegu Gry, nieprzewidziany
3. Organizator zastrzega sobie prawo przesunięcia, przedłużenia lub przerwania Gry z ważnych przyczyn.
4. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w regulaminie.